Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Aanmelden

Aanmelden gaat heel eenvoudig via het registratieformulier op deze site. Er wordt je gevraagd een scan van je diploma bij te voegen. Lukt het uploaden niet, neem dan contact op met de Stichting Register Preventieassistenten, wij helpen je graag verder. Diploma kwijt? Neem contact op met de cursusorganisatie, vaak kan deze je helpen aan een kopie.

Nadat je aanmelding is ontvangen, wordt getoetst of je aanvraag voldoet aan de registratienorm. Het bestuur van de Stichting Register Preventieassistenten beslist binnen drie maanden over het toekennen van de registratie en stelt je van zijn besluit op de hoogte. Pas als je aanvraag is goedgekeurd, word je opgenomen in het register.

Volg je een cursus Preventieassistent na 1 oktober 2014, dan hoef je jezelf niet aan te melden. Dat doet de cursusorganisatie, uiteraard met jouw toestemming. De cursusorganisatie betaalt ook de inschrijfkosten voor de eerste registratieperiode (drie jaar).

Meer informatie over het proces van registratie, hernieuwde registratie, verlenging van je registratie en doorhaling van je registratie vind je in het registratiereglement.